You light up my world like nobody else. ♥

Jhelluj ;)
 
Dagen har typ mest bestått av att vila osvosv. Min mage är verkligen inte rolig, den lixom typ hugger till ibland så att de gör j*vligt ont... Kan typ knappt äta någonting! -.- Usch säger jag bara.
 
Men nu såhär på kvällskvisten så har jag varit ute med Nike och tränat lite. Eller kan man räkna kondition som träning för hundar ? :s
Aja vi sprang iaf, bara för skojskull. Han tycker att det är jättekul att springa! 
Här inne så har vi tränat några trick typ high five osånt ;) Han är riktigt kul att jobba med då han tycket att det mesta är skoj bara man får belöning ;) Älskade :')
 
Kollade igen gammla bilder på datorn och hittade bilder på min gamla prinsessa! ♥
Började lipa när jag hittade dom!.. Vila i frid! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra Magnusson

Hejsan! Jag heter Sandra och är 13 år ung. På bloggen så kommer ni att få läsa om min vardag som för de mesta består av hund- och hästträning, fotgarefering och mina kära vänner ;) Blogg namnet står fär Sandra Magnusson LillMats Nike! LillMats är min sköt häst och Nike är min hund!

RSS 2.0