Finns inga gränser för vad jag vill ge' ♥

Jhelluj.
Sitter och tittar på hundasker här på intranätet ;) Haha ååh, viiill ha pengar! x( 
Fick ju 200 kr av Jessica å dom för att jag har passat deras djur osv i en vecka när dom vart borta! Men för dom så ska jag beställa en internetonkiiis :D Mihi imor'n så beställer antagligen mamma den, då kommer de att bli super uppdatering här asså ;D 
Massor med bilder osååånt :D Första bildbomben blir från praoen! Hoppas att ni inte har något emot de ;)
Förövrigt så sitter jag fortfarande å lyssnar på skitmusiken! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra Magnusson

Hejsan! Jag heter Sandra och är 13 år ung. På bloggen så kommer ni att få läsa om min vardag som för de mesta består av hund- och hästträning, fotgarefering och mina kära vänner ;) Blogg namnet står fär Sandra Magnusson LillMats Nike! LillMats är min sköt häst och Nike är min hund!

RSS 2.0