Första inlägget.

Hejsan! :)
Jag heter då Sandra Magnusson. Fast det vet ni nog redan ? ;) 
 
Nike är en tvåårig chihuahua/papillon hane. Jag har haft honom sedan han va en liten valpis 8 veckor på dagen! ;) Han var min första helt egna hund. 
Han är helt under bar att ha att göra med, lättlärd coh har väldigt kul humor och kan muntra upp mig när som helst! Vi tränar mest för skoj skull. Han är väldigt duktig när vi är ute och skäller nästan aldsig ;)
Det är ett stort problem vi har haft förut!
Så här ser min lille bebi ut! :') 
 
LillMats är en liten shetlandsponny runt 10 år. Jag har skött honom i ett år nästan precis!
När jag började sköta honom så ver han ingen dröm och jag har varit påväg att ge upp många gånger! Han stack, han drog, hn stegrade osvosv. Han har sparkat mig på axlen någon gång och dragit något sjukt. Så jag får nuförtiden väldigt lätt ont i axlen!.. Numera så kan nästan vem som helst gå med honom och jag tränar en egen veriasion av ''NH''! ;) Vi har kommit väldigt långt! :')
Jag och pluttis!
 
Designen är bara tillfällig!... Jag är inte så duktig på de så de kommer ta några dagar xd
Bilderna har jag tagit själv! Förutom dom som är på mig!
 
 


Kommentarer
Amanda

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Sandra Magnusson

2012-06-28 @ 15:57:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra Magnusson

Hejsan! Jag heter Sandra och är 13 år ung. På bloggen så kommer ni att få läsa om min vardag som för de mesta består av hund- och hästträning, fotgarefering och mina kära vänner ;) Blogg namnet står fär Sandra Magnusson LillMats Nike! LillMats är min sköt häst och Nike är min hund!

RSS 2.0